sobota 7. září 2013

První, druhá ... sukně

 
Podařilo se mi nemožné. Dostala jsem asi před dvěma týdny manžela i s dětmi na celý den a dokonce i na noc z domu. Vyrazili na chatu a vzali sebou i tchána! A jak jsem strávila svou první dovolenou po pěti letech? Samozřejmě, že u stroje.
 
První do čeho jsem se pustila byla dlouho odkládaná sukně. S blížícím se návratem do práce mi náhle začalo docházet, že nemám žádnou sukni, v které bych mohla vyrazit. Posledních 5 let jsem strávila hlavně v kalhotách a sukně a šaty nějak z mého šatníku zmizely. Ono taky běhat za dětmi v sukni a na podpatcích brzy omrzí:-) 
 
Takhle dopadla první sukně zkušební s pružným pasem.
 

Pružný pas je jistota, že sukně bude sedět dlouhodoběji, ať už je pohyb vlastního pasu směrem nahoru či dolů, proto je i na druhé sukni :-) Látka už je trošku pevnější - jemný manžestr - ale stále je lehká a na podzim i barevně by mohla být ideální.
 

 
Nešila jsem ten den jen sukně, ale došlo i na resty z hromádky určené na spravení, přešití, došití apod. Upřímně, mám celou hromadu, zpracovala jsem malou hromádku:-) Je to hodně neoblíbená hromada a já se občas snažím motivovat sama sebe, že než se pustím do něčeho dalšího, nového, zlikviduju nějakého toho kostlivce. Jedna oprava roztržených kalhot mě ale opravdu bavila a sklidila pak i velké nadšení u dcerky:-)
 
 
 

8 komentářů:

  1. Ahoj Jani, jedna sukně hezčí než druhá... se budou otáčet nejen chlapi, ale i ženské:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. sukně parádní a praktické, ty míry v pase jsou nevypočitatelné....
    můžu se zeptat - co používáš na ten pružný pas?
    díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Konkrétně jde o tenhle patent http://sijemdetem.cz/produkt/bambusov%C3%BD-patent-po-10cm a tento http://sijemdetem.cz/produkt/wendy-patenty-po-10cm

      Vymazat
  3. paráda, ať se ti zítra daří, tfuj tfuj tfuj pro štěstí ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, budu to potřebovat:-) Stále tomu návratu nějak nemůžu uvěřit, uteklo to moc rychle.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani ty sukně jsou nádherné :) Ať se ti v práci daří, a hlavně zvládat organizovat ten kolotoč s dětma :)

    OdpovědětVymazat