pondělí 23. září 2013

Hromadná likvidace kostlivců

Když Světluška vyhlásila společné tažení za likvidací restů, říkala jsem si, že se samozřejmě zapojím. Tiše. A když se mi povede do pevného termínu 30.9.2013 něco dotáhnout, budu jásat a chlubit se:-)

Mám spoustu kostlivců a všechny se netýkají jen šití. Něco málo jsem stihla před nástupem do práce, ale pořád jich ještě spousta zbývá. A tak odhodlaně jdu s kůží na trh a hlásím svůj nejpalčivější přehled kostlivců.

1. dokončit háčkovanou čepičku pro dcerku - už týden mi leží na stole a zbývá jen kytička na ozdobu
2. ušít pracovní "Bořkovu" zástěru pro synovo nářadí - látku si vybral, částečně mám i nastřiženo
3. pohnout s dokončením čtverečků z akce "každý každému kousek sebe"
4. vymyslet, v lepším případě ušít, další kolo Peška (termín odeslání je 15.10.2013)
5. začít s pletením svetru pro syna

Termín začíná být šibeniční, proto jsou některé úkoly jen lehce nastíněné - vymyslet, začít... Zvládnu-li alespoň půlku budu ráda, i když mít za týden hotové vše je výzva!!!

4 komentáře:

  1. Jani máš toho dost, ale nepřipadá mi to jako kostlivci:-)) Nic z toho ti neleží rok ve skříni:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale taky mám takové, ty vytáhnu až v dalším kole:-)

      Vymazat
  2. Jani, jsi skvělá, já se trochu bála konkrétního seznamu, ale vidím, že bez něj to není ono. Navíc jsem se teď několik dní zdržela a skluz budu těžko dohánět. Myslím ale, že se nedáme a zvítězíme.

    OdpovědětVymazat