středa 22. února 2017

A co šijete nejčastěji Vy?

Nedávno se mě zeptala jedna kamarádka, co teď šiju. A já si uvědomila, že se pohybuju ve vlnách.
 
Po loňském jaru, kdy jsem šila hlavně horní části pyžam (rozumějte, všechny vršky měl syn najednou krátké), na podzim jsem se přesunula k pyžamovým kalhotám, teplákům a na téhle vlně stále jedu (materiál na legíny mám už týden v obyváku na židli nachystaný na střižení. Mimochodem, raději šiju než stříhám:-)) Většinou to všechno ani nefotím, ale abych měla důkaz, že se neflákám, tady máte pár kousků.
  
Pyžamové kalhoty - krátké z úpletu, dlouhé z flanelu


Krátké pyžamové kraťasy z krepu.

 
 
 
Dvoje dlouhé flanelové kalhoty jedny zdobené výšivkou a jedny květinovou stuhou a volánkem.
 



A zatím můj poslední kalhotový počin z teplákoviny z Mavatexu.
 
 

 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat