pátek 29. srpna 2014

Šití pro kliniku dětské onkologie v Brně

První kolo, které mělo pracovní název Čepičky pro holé hlavičky jsem bohužel nestihla https://picasaweb.google.com/101751707965220926141/ProKlinikuDetskeOnkologieFNBrno
A protože teď mají celkem zásobů šátků, kloboučků a kapsiček, druhé kolo hlavní organizátorka Ira pozměnila na šití hraček - mazlíčků do postele pro děti, případně dárečků pro jejich maminky, sestřičky na onkologii. Ten správný nápad na mazlíčka nepřicházel a když konečně přišel, zjistila jsem, že už jiné dvě švadlenky měly podobný nápad (sovičky) a tak jsem šila pro maminky.
 
Kosmetické taštičky, podobné těm, které dostaly paní učitelky ve školce. Mimochodem ještě teď mi jedna paní učitelka za ni děkovala a chválila šití, ani neví jak to potěšilo, i když jsem v první chvíli nevěděla zač mi děkuje:-) Strašně jsem si ten střih oblíbila, mám jich za sebou 9 (jedna je ještě v utajení:-)) a ta desátá už snad bude moje. Ano, jsem kovářova kobyla...


Protože Ira trošku prodloužila termín, ušila jsem ještě tyto rychlokapsičky třeba na mobil. Návod jsem našla náhodou tady. A opravdu zapínání tvoří metr:-)
 
 
Teď už jen zabalit, poslat a doufat, že udělám aspoň trošku radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat