sobota 9. srpna 2014

Dárek pro tetu a slíbené chňapky pro kamarádku

Stalo se už tradicí, že každoročně chystám pro tetu přes zahradu k narozeninám nějaký šitý dárek. Teta léta šila, pletla, takže práci dovede ocenit. Jen dárek občas končí ve skříni, protože co kdyby jí jej chlapi polili (ubrus, prostírky). A tak hledávám nápady na dárky pro denní potřebu:-) Letos padla volba na nákupku, tak snad se koukne i někdy do obchodu:-)
 


Původně jsem měla představu, že udělám pomocí návodu i podkafíčka, ale vzhledem k tomu, že výsledné podkafíčko bylo poměrně malé, skončilo jako ozdoba kávové nákupní tašky (teta je  milovnicí dobré kávy).
 
Pravidelní návštěvníci si možná vzpomenou na sadu, kterou jsem šila pro kamarádku - kolegyni. Zůstaly mi ještě nějaké zbytečky a tak v rámci jejich využití jsem nabídla obal na kuchařský sešit nebo chňapky. Rozhodla se pro chňapky a chtěla do nich magnet. A právě magnet se ukázal jako největší problém:-) Nakonec záchrana přišla od strejdy -  ano, ten přes zahradu, který ve svých garážích má téměř vše a doslechl se od manžela jaké mám problémy s magnety. 
 
Foto je z konečného testování na lednici:-)
 
 
 
 
 

1 komentář:

  1. Paráda Jani, taška se hodit bude a chňapky se hodí vždy:-))) No a jinak ubrusy taky strkám do skříně, co kdyby ho děti polily ... :-D

    OdpovědětVymazat