sobota 8. února 2014

Tučňák vyrazil na karneval

Letos měl syn celkem rychle jasno zač chce jít na karneval. Za tučňáka. Trochu překvapil, ale trval si na svém a doplnil to slovy: " To jsem zvědavý, mami, jak si s tím poradíš?"
 
Střih na frak jsem našla v jedné starší Burdě, jen jsem jej musela trochu zvětšit, kalhoty jsou taky šité podle Burdy, na tričko s černými rukávy padla dvě moje trika a střihla jsem podle synova trička. Čepice - hlava tučňáka vychází se střihu zimní čepice (střih Bellet design), zobák je pak z filcu. Ve finále jsem zobák několika stehy zvedla nahoru, aby ten náš tučňák viděl na cestu.
 




Pan Tučňák už se nemohl dočkat až vyrazí na karneval a s focením dělal velké drahoty...

Tak ještě aspoň jedna fotka přímo z dění.


A zač šla dcerka? Přemýšlela nad Karkulkou, princeznou, nakonec se rozhodla pro vílu. Na tu však bohužel nedošlo. Byla za maroda v posteli s teplotou...


Tak uvidíme, jestli jí to vyjde příští rok (vloni měla pro změnu neštovice). Kostým jsem nakonec ani nezačala šít, ale inspiraci na příští rok jsem už našla tady - snad ji ta víla neopustí. 



 

4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tučňák je fešák a maminka pašák, že jej tak pěkně zvládla. A víle přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý nápad a malému moc sluší... máš krásné děti Jani... moc zdravím

    OdpovědětVymazat
  4. To tvé dítko se mi líbí.... " To jsem zvědavý, mami, jak si s tím poradíš?" :-)))
    Kostým na jedničku!
    Ajka

    OdpovědětVymazat