úterý 11. února 2014

Ruční šití

Vida, myslela jsem, že se do ručního šití nikdy nedám a už mám tři bločky.
 
Konvičku jsem nakonec šila dvakrát, protože poté, co jsem došila druhý bloček - košíček, jsem zjistila, že jsem si vytiskla a ušila dva různě velké bločky:-) Kupodivu jsem zachovala klid a pustila se do ní znovu.

Hvězda se mi zatím šila nejsnadněji a jsem moc zvědavá co na nás v kurzu čeká zítra. Tuším zase nějakou mordýřinu...
 
Nevypadá to, ale to ruční šití je strašně uklidňující, dá se dělat pěkně potichoučku u televize.
 
 
Ve skutečnosti je ta konvička mnohem hezčí, jen můj foťák tomu nějak nerozumí. Stejný podklad a pokaždé vypadá jinak...
 


Hmm, a začínám vážně uvažovat o hexagonech šitých v ruce...

A mimochodem, poškolačce, chybí poslední blok z dvanácti:-)




 
 
 
 
 

2 komentáře:

  1. Jani jsi šikulka! V ruce šité, to fakt smekám! A ještě hexagony, no o těch bych ani uvažovat nezačla:-)))
    Jo, jsi fakt dobrá!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani ta konvička je nádherná, našla jsem tvůj blog až dnes, jak to, že jsem o něm nevěděla, A Tvůj polštář mám stále za zády, jakmile vyperu, znova povléknu! Zdravím Tě moc! Marcela

    OdpovědětVymazat