pátek 12. července 2013

Letem světem ještě červnem

Jen ještě takové malé ohlédnutí nad červnem, co jsem stihla, ale neukázala "světu".

S blížícím se koncem školního roku jsem samozřejmě přemýšlela, čím potěšit paní učitelky ze školky. Vypadalo to, že tentokrát nebudu šít na poslední chvíli, volba padla na taštičky jejichž návod byl v jedné z prvních Marin. Ano, občas mi dlouho něco trvá a tak jsem se k tomuto návodu dostala až teď.
 




Mimochodem ty korálky mám od kamarádky Kačky, poslala mi nejrůznějších dřevěných korálků plný sáček, čímž ji ještě jednou děkuji. Také zde musím zmínit, že se Kačka 26.6.2013 stala poprvé maminkou dcerky Magdalénky, moc gratulujeme, a jak jsem jí slíbila za korálky chystám pro malou malinký dáreček, ale o tom zatím pomlčím.
 
Zpátky k taštičkám. Měla jsem dávno ušito, ale byl tady pocit, že to nějak není ono, že by to něco ještě chtělo... A pak na poslední chvíli přišla nová inspirace, nápad, a já večer před předáním dárečků obšívala hrníčky a kávová zrníčka podkafáčků plněných levandulí, k nim pak přibalila obrázky, které pro paní učitelky namaloval syn, sáčky karamelových bonbónů a po kuse kávy rozpustné v mléce. Takže opět na poslední chvíli, ale co mám dělat, když ten správný nápad se někde toulá a objeví se většinou až za pět minut dvanáct.
 


 
A taštičky? Jednu jsem zabavila pro sebe a druhou dostala teta k narozeninám:-) Snad ji využije více než loňský ubrus s chlebovkou, "který je škoda používat" a tak leží někde ve skříni.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat