úterý 16. července 2013

Co mi dělá radost + krátká fotoreportáž pro Ajku

Mám ráda vůni levandule a proto nesmí chybět ani na naší zahradě. Když jsme ji před dvěma lety přesazovali, měla jsem strach, že to nedopadne a tahle nádhera na mě čekala po příjezdu z dovolené.
 

 
 
Částečně je již sklizena a suším a těším se, že letos místo levandulových srdíček ušiju úplně jednoduše takové voňavé pytlíčky. Konečně jsem se take pustila do levandulových polštářů, běhounu a dvou malých ubrousků do haly. A když jsem si pochvalovala jak mi to hezky jde a že to dneska dotáhnu, "ufikla" jsem si špičku levého ukazováčku, a tak už pár dní nešiju. Na druhou stranu jsem dala dohromady fotky z dovolené a teď už jen čekám na první fotoknihu, kterou jsem dala dohromady.
 
Kromě levandule jsem vždycky obdivovala hortenzie, zejména v její modrofialové variantě. A letos mi poprvé vykvetla!
 




 
 
A na závěr slíbená krátká fotoreportáž pro Ajku z dnešního rána.
 


Vypadá to, že po několika letech budou letos broskve.


Ostružin by také mělo být letos hojně.


Rajčata ve skleníku teprve začínají červenat.
Okurky děda otrhal, netušil, že se budou fotit, tak snad příště.
 

A z tohoto rybízu bude dnes drobenkový koláč. Červený angrešt jsem už včera obrala na marmeládu, nakonec jej bylo málo, tak jsem přidala dva banány, 3 jablka a celou skořici, prostě co doma bylo, a nečekaně vznikla "luxusní záležitost" slovy manžela.



I pavučinám ve skalce se u nás daří...
 

 
Pokud jste vydrželi až do konce, máte můj obdiv a moc děkuji.

2 komentáře:

  1. Jé Jani, ty jsi zlatá:-))
    Dřív než zapomenu - poslala jsem ti mejlíka, snad došel.
    Krásné růžičky máš, a ty broskve ... no, u nás by asi nedozrály:-)) Motýla na ostružinách jsem ještě nenachytala, rajčata máme ještě zelené a drobenkový koláč s rybízem jsem taky dělala:-)) No ale řekla bych, že s banánem musel být lepší:-)

    Jani nemůžu se k tobě přihlásit jako pravidelný čtenář, páč tu nemáš kolonku.... nemůžeš jí sem dát?
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, už jsem Ti psala. Na toho motýla na ostružinách mě upozornil syn:-) Kolonku jsem doplnila:-)

    OdpovědětVymazat