pondělí 8. února 2016

Allison aneb chlubím se

Na podzim vyhlásila Eva - Evikmt tipovací soutěž o počet Allisonek, které už ušila. Měla jsem to štěstí, že svým tipem jsem byla nejblíže a výhrou byla 20% sleva na Allisonku. Hurá!!!

Na tašku jsem nespěchala, domluvily jsme se až na leden. Vybrat látku byl pořádný oříšek, ale nakonec vyhrál motiv staré dobré Francie.
 
A to je ona. Na fotkách vypadá krásně, ale naživo je ještě krásnější...
 




Protože je Evka nejen strašně šikovná, ale má i smysl pro humor, měla jsem pořádně prohledat všechny kapsy, kam schovala dárečky. Našla jsem mj. obal na kapesníky a dvě taštičky na drobnosti.


 
Tak co, už máte novou tašku od Evikmt? Ne? Tak nakoukněte na fler, kde má mj. ukázku svého šití. Na "sklad" moc našito nemá, protože většina tašek je šitá na míru.
 

1 komentář: