středa 11. února 2015

Absťák

Poslední dny jsem stroj(e) nějak zanedbávala a když jsem skončila doma s nemocnou dcerou, také z počátku nějak nebyl čas šít.

Až jsem konečně zase zasedla a pustila se do šatové sukně z jemného flanelu, který jsem koupila s podobným úmyslem už před delším časem. Látka samá kytička tak si o motýlka přímo řekla:-) Při aplikaci mi nadšeně dcera pomáhala a mačkala zelené tlačítko na stroji.
 
 
 
 
Ze zbytků látek vznikla ještě sukýnka s volánkem. Oba střihy pocházejí z Ottobre design 2014/4, sukýnka je "obohacena" o volánek a kapsy.

 
 
 
Fotky focené na denním světle vypadají vždycky lépe a tak jsem se vypravila aspoň na zahradu. Jen tak narychlo. Mikinu, nazouváky a šla jsem. Šla a šla a pak jela a jela z kopečku po pr.. a jednou rukou se snažila při průjezdu zachytit "klepáče". Výsledkem jsou výše uvedené rychlé fotky, lehce oteklá pravá ruka pod malíčkem a mám problém zvednout rameno. Jsem zvědavá jak pohyblivá budu ráno...
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat