úterý 9. dubna 2013

Vítejte,

ve světě, který je plný látek, nití, jehel, špendlíků, ale i klubíček, háčků a jehlic.

Ve světě, kam by rády více nakoukly i korálky, drátky a spousta dalších serepetiček nutných k tvoření nejrůznějšího druhu.
 
Životní nutnost stále něco tvořit, nesedět s rukama jen tak v klíně, mě provází snad od narození. Pravda, první pokusy nekončily vždy úspěšně. Občas jsem tak pilně vyšívala až jsem si své dílko přišila k punčocháčům. Jindy jsem v pauze při navlékání korálků se zvědavostí tříleťáka strčila jehlu do zásuvky  s očekáváním co se stane... Z vyprávění vím, že jsem pak dlouho spala a zásuvkám se velice dlouho vyhýbala obloukem.
 
Ráda bych se s Vámi na těchto stránkách podělila o svou radost z tvoření a budeme-li se vzájemně inspirovat, budu jen ráda.
 
Můj malý svět se Vám právě otevírá......
 

2 komentáře:

  1. Vítám tě mezi námi blogařkami a jsem moc ráda ,žes stejně jako já našla odvahu blog založit!Tak mu přeji moře čtenářek a Tobě abys nalezla spoustu inspirace pro tvoření!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, však nebýt Tebe asi bych ještě blog neměla:-)

    OdpovědětVymazat